MOL uvodi inovacije u maloprodaji u Srbiji

Kompanija MOL odlučila je da promeni operativni model poslovanja u maloprodaji u Srbiji uvodeći COCA sistem (Company Owned Commišion Agent) da bi omogućila razvoj, poboljšanje efikasnosti i bolju uslugu za svoje kupce i partnere, saopšteno je danas iz te kompanije.

Kroz ovaj model, MOL Srbija će ponuditi partnerima da oni, kao preduzetnici, upravljaju benzinskim stanicama kroz preuzimanje i menadžment osoblja na stanicama.

Ova transformacija biće realizovana u predstojećem periodu, u skladu sa lokalnim zakonima, a MOL Srbija će obezbediti lakši prelaz na novi model, koji neće uticati na klijente, zaposlene i državne organe.

Sa ovom promenom MOL ima za cilj da poveća efikasnost poslovanja i prodajne rezultate, jer partneri koji su motivisani i edukovani mogu mnogo bolje da upravljaju operativnim poslovima na benzinskim stanicama, a u skladu sa starteškim opredeljenjem i operativnim smernicama kompanije MOL Srbija, navodi se u saopštenju.

MOL grupa je integrisana međunarodna naftna i gasna kompanija sa sedištem u Budimpešti, koja posluje u više od 40 zemalja sveta.

Izvor: Tanjug, 2014.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s